Spain

åkte till spanien förra fredagen och stannade där i en vecka med my, försökte skriva inlägg flera gånger med det bara försvann..?
jag har iaf haft de underbart :)
mellan och 35- 40 grader varje dag var vid havet och badade i saltvattnet och sen la man sig för att sola brände mej såklart då men skit samma sånt man får leva med antar jag :)
har äntligen fått över alla mina mina mobil bilder till datorn så ska lägga upp några spanien bilder och festival bilder
 
shoppade inte så mycket i spanien eftersom de inte behövdes vi levde på redbull och godis ungefär 
men det var jätte mysigt och kul är jätte trött idag fick gå upp vid fyra imorse och sen sitta på planet i 4 timmas sen bil hem i några timmar tänkte lägga mej nu kommer lite bilder från spanien :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!