Jun. 24, 2012

Jag är glad, men skrattar inte.

Jag är ledsen, men gråter inte.

Jag lever, men går inte.

När jag är död ska jag njuta av allt jag inte gjorde, sa och fick.

Jag ser dig, men du blundar.

Jag gör rätt, men allt blir fel.

Nu när jag kan gå, så står du kvar.

Jag gör mig illa, men det gör inte ont.

När du skär mig i bitar, skriker jag tills mina lungor fylls av blod.

Nu är jag död, men lever fortfarande.

Jorden snurrar, men jag ligger stilla i min egna lilla värld.

Jag ber, men ingen hör mina rop på hjälp.

Jag vill älska någon men kan inte älska mig själv.

Nu vill jag få ett slut, då allt börjar igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!